Turinys
|
Švento Kazimiero Parapija
MALDOS IR VIEŠPATIES GARBINIMO
TARNYSTĖS ŽINIARAŠTIS
Šv. Kazimiero parapija
2014m.
liepa
Visagalis Dieve, meldžiam Tave,
kad Šv. Kazimiero užtarimu,
Tau tarnautume šventai ir teisingai. |
|
PRAŠOME JŪSŲ MALDŲ UŽ SEKANČIAS INTENCIJAS:
-
Kad
sporto veikla visada būtų proga stiprinti žmonių brolystę ir augimą.
(popiežiškoji
liepos mėnesio intencija)
-
Kad Dievas
laimintų šeimas, susirinkusias būrin šeimos susitikimui ar bendram poilsio
metui.
-
Kad mūsų parapija
augtų šventume idant mes visuomet mylėtume vienas kitą taip, kaip Kristus
mus mokė.
-
Kad Dievas
laimintų mūsų kraštą, saugotų mūsų karinės tarnybos narius, padarytų mus
taikos skleidėjais ir kad mes visuomet būtumėme
dėkingi už laisvės dovaną.
-
Kad širdys tų,
kurie politine jėga ar smurtu kitus laiko priespaudoje, būtų atverstos į
gėrį.
-
Kad
atpažintume Jėzų kasdienio gyvenimo kasdienybėse.
-
Kad
maloningas ir gailestingas Dievas gelbėtų vargšus, ligonius, prislėgtuosius
ir tuos, kurie labiausia reikalingi pagelbos.
-
Kad mūsų Maldos ir
Viešpaties Garbinimo Tarnystės narių tikėjimas maldos galia būtų
patvirtintas.
KAS
NAUJO
ŠV.
KAZIMIERO PARAPIJOJE?
Šventoji valanda už gyvybę:
penktadienį, liepos 4d., užsibaigus 7:30v.r. Mišioms iki 9:00v.r.
Eucharistijos garbinimas:
trečiadienį, liepos 9d., nuo 6:00v.v. iki 9:00v.v. bažnyčioje
LIEPOS MĖNESIO ŠVENTASIS
ŠV. BENEDIKTAS
abatas
(480 - 547)
liepos 11d.
|
|
Pradėdami bet kurį gerą darbą, visų pirma karštai
melskitės į Kristų, mūsų Viešpatį, kad Jis padėtų tą darbą atlikti
tobulai… Privalome visuomet Jam tarnauti naudodamiesi visa, kas gera ir
yra iš Jo atėję… Mūsų akys turi būti atviros Dievo duotajai šviesai, ir
turime su nuostaba klausytis Dieviškojo Balso žinios, kuri kasdien mus
šaukia. (iš
“Benedikto taisyklių)
Šv. Benediktas skaitomas Vakarų
monasticizmo (vienuoliškojo
gyvenimo) tėvas ir yra Europos
žemyno globėjas. Vakarų vienuoliškasis gyvenimo būdas yra išlikęs
paminklu Šv. Benediktui ir, tuo pačiu, yra vienas Vakarų civilizacijos
pagrindų, nes vienuolynuose
buvo
vystomas ir puoselėjamas klasikinio
mokslo būdas, besitęsintisi iki mūsų laikų.
Iš pradžių, Šv. Benediktas domėjosi
gyventi vienatvėje ir trejetą metų gyveno atsiskyrėliu. Tačiau, kitiems
nuolat į jį kreipiantis patarimų,
jis suprato, kad yra svarbu sujungti dvasinį gyvenimą kartu su
bendruomeniniu gyvenimu, ir įtikino jo pasekėjus taip daryti.
Tokiu būdu atsirado vienuolynai; juose vienuoliai ir atsiskyrėliai suėjo
į vieną bendruomenę ir juose rado pastovų gyvenimą.
Benedikto gyvenimo patirtis ir
idealai surašyti jo Reguloje arba taisyklėse. Šios taisyklės, nuo
Benedikto laikų, yra tapusios vienuoliškojo gyvenimo pagrindu Vakarų
pasaulyje. Benedikto taisyklės tinka ne vien tik vienuoliams. Jose
kiekvienas krikščionis gali rasti praktiškų nurodymų šventam gyvenimui.
Šv. Benediktas buvo nuostabus mokytojas ir vadovas. Jo išmintis šiandien
mums perduodama vienuoliškojo gyvenimo tradicijose ir institucijose,
kurios neša jo vardą ir gerbia jo šviesią atmintį.
Šaltiniai: IN HIS LIKENESS by
Rev. Charles E. Yost, SCJ,STL
|
|
IŠ KATALIKŲ BAŽNYČIOS
KATEKIZMO
|
Teisė į religijos
laisvę
2104„Visi
žmonės privalo ieškoti tiesos, ypač apie Dievą ir Jo Bažnyčią, o
pažinę ją priimti ir jos laikytis.“ Ta pareiga kyla „iš pačios
žmonių prigimties“; ji suderinama ir „su tikra pagarba“
įvairioms religijoms, kurios „neretai esti visus žmones
apšviečiančios Tiesos atspindys“, ir su meilės įsakymu,
raginančiu krikščionis „su meile, išmintingai ir kantriai elgtis
su tais žmonėmis, kurie klysta tikėjimo dalykuose arba jo
nepažįsta“.
Šaltinis:
katekizmas.lcn.lt
MĄSTYMAS |
DIALOGAS
TARP RELIGIJŲ
O kas vykdo tiesą, tas eina į šviesą,
kad išryškėtų, jog jo darbai atlikti Dieve.
(Jn 3,21)
Dievas yra šviesa…jei vaikščiojame
šviesoje,
kaip ir jis yra šviesoje,
mes bendraujame vieni su kitais.
(1 Jn 1:5,7)
Nepaisant įvairių kliūčių bei sunkumų, ypač fundamentalizmo abiejose pusėse,
atvirumo tiesai ir meilei nuostata turi lydėti ir dialogą su
nekrikščioniškųjų religijų tikinčiaisiais. Toks dialogas tarp religijų yra
būtina taikos pasaulyje sąlyga ir todėl krikščionių bei kitų religinių
bendruomenių pareiga. Šis dialogas pirmiausia yra pokalbis apie žmogaus gyvenimą
arba tiesiog, kaip pasiūlė Indijos vyskupai, „atvirumo jiems nuostata dalijantis
jų džiaugsmais bei skausmais.“ Taip mokomės priimti kitus ir jų skirtingus
buvimo, mąstymo ir raiškos būdus. Vadovaudamiesi šitokiu metodu, galime drauge
įsipareigoti tarnauti teisingumui bei taikai, ir būtent tai turėtų būti
pagrindinis mūsų mainų kriterijus. Dialogas, kuriuo ieškoma socialinės taikos ir
teisingumo, jau pats savaime, ne vien pragmatiniu aspektu, yra etinė pareiga
kurti naujas socialines sąlygas. Pastangos gvildenant tam tikrą temą gali virsti
procesu, per tarpusavio įsiklausymą apvalysiančiu ir praturtinsiančiu abi puses.
Todėl tos pastangos gali būti meilės tiesai apraiška.
iš
popiežiaus Pranciškaus “Evagelii Gaudium,” IV-ojo skyriaus, #250.
(vertimas
iš
www.baznycioszinios.lt)
|